Шукали б у Одесі: хто може заробити до 100 тисяч гривень на місяць

Шукали б у Одесі: хто може заробити до 100 тисяч гривень на місяць

Сайт підготував нову добірку вакансій в Одесі, які можуть зацікавити читачів. Ми переглянули пропозиції на популярних ресурсах і обрали такі позиції: менеджер з продажу, завідувач господарством, адміністратор, контент-менеджер, менеджер з продажу реклами. Ця підбірка не є рекламою чи рейтингом. Усі вакансії були випадково знайдені на сайті Work.ua, який Google показує серед перших результатів за запитом “робота в Одесі”.

Менеджер з продажу

Зарплата: від 40 000 до 100 000 гривень. Пропонують:

  • можливість отримати бронювання після місяця роботи;
  • графік роботи: понеділок-п’ятниця з 8:00 до 18:00;
  • прозору і зрозумілу систему нарахування заробітку;
  • службове авто (з можливістю надання водія);
  • індивідуальне навчання та підтримка від досвідченого наставника.

Вимоги:

  • бажання вчитися;
  • орієнтованість на результат і прагнення заробляти більше;
  • уважність до інструкцій і дотримання регламентів компанії для збільшення продажів;
  • охайний діловий вигляд;
  • здатність викликати довіру клієнтів;
  • комунікабельність і відкритість у спілкуванні;
  • досвід у прямих продажах буде перевагою.

Обов’язки:

  • обслуговувати нових та наявних клієнтів (гуртові й роздрібні продажі);
  • підвищувати рівень продажів компанії, використовуючи ефективні техніки та інструменти.

Завідувач господарством

Зарплата: 40 000 гривень. Обов’язки:

  • виконання дрібних ремонтів у приміщеннях (електрика, сантехніка, меблі, двері, замки тощо);
  • контроль за справністю обладнання, інвентарю, систем водо- та електропостачання;
  • закупівля господарських матеріалів;
  • організація дрібних технічних робіт, виклик майстрів за потреби;
  • підтримання порядку на території.

Вимоги:

  • уміння виконувати господарські та ремонтні роботи;
  • базові знання електрики, сантехніки, інструментів;
  • відповідальність, пунктуальність, швидкість у виконанні задач;
  • водійське посвідчення категорії В, стаж водіння від 3 років;
  • власне авто буде перевагою, але можливе надання службового автомобіля.

Пропонують:

  • підвищення зарплати після випробного терміну;
  • стабільна робота і своєчасна оплата праці;
  • гнучкий графік;
  • службовий автомобіль, якщо немає особистого.

Адміністратор

Зарплата: від 24 000 до 26 000 гривень. Вимоги:

  • вища освіта;
  • організаційні здібності;
  • багатозадачність;
  • уважність;
  • відповідальність.

Обов’язки:

  • прийом та запис клієнтів до центру;
  • прийом телефонних дзвінків;
  • прийом і обробка вхідних документів;
  • ведення клієнтської бази;
  • внесення інформації в базу даних;
  • консультування клієнтів щодо доступних послуг та продукції та їх супровід;
  • координація роботи з існуючими клієнтами та вирішення їхніх запитів;
  • доброжеливе взаємодія з відвідувачами та колегами.

Умови:

  • робота у стабільній компанії;
  • конкурентна та своєчасна заробітна плата;
  • графік роботи: 5/2 (вихідні у суботу та неділю); з 8:00 до 17:00 – в офісі.

Контент-менеджер

Зарплата: від 20 000 до 25 000 гривень. Обов’язки:

  • розміщення товарів на сайті: завантаження фото, оформлення карток, описи, ціни, розміри;
  • перевірка актуальності інформації (наявність, знижки, нові колекції);
  • легка правка текстів і описів за шаблоном бренду;
  • підтримання єдиного стилю контенту для охайного та сучасного вигляду сайту.

Вимоги:

  • акуратність і уважність до деталей;
  • впевнений користувач ПК, базове розуміння адмін-панелі сайту (або готовність швидко навчитися);
  • почуття смаку та інтерес до моди буде великим плюсом;
  • досвід роботи з контентом або в інтернет-магазині одягу бажаний, але не обов’язковий.

Пропонують:

  • затишний офіс і дружню атмосферу;
  • можливість частково працювати з дому;
  • навчання та підтримку на старті;
  • стабільну оплату й перспективу розвитку;
  • графік 5/2.

Менеджер з продажу реклами

Хто ми? CitySites — мережа міських сайтів, що налічує більше 70 ресурсів по всьому світу. Ми є популярними регіональними новиними ресурсами, активно монетизуючи наші проекти завдяки продажу реклами. Основні клієнти: середній та малий бізнес, рекламні та SEO-агенції.
Кого ми шукаємо? Амбітного та цілеспрямованого менеджера з продажу реклами. Ваша місія — збільшення продажів реклами компанії через активні холодні продажі.
Що ми пропонуємо? Конкурентна заробітна плата та бонусна система, пов’язана з вашими результатами. Ставка 10 000 гривень плюс процент від особистого продажу. Професійний розвиток та можливість очолити новий напрямок продажів. Віддалена робота, корпоративна англійська (віддалено).
Які результати ми очікуємо від вас? Виконання щоденного плану дзвінків, виконання фінансового плану, участь у корпоративних зборах і навчання.
Які компетенції для нас ключові? Вміння продавати. Ми шукаємо впевненого менеджера з продажів, людину, яку не лякають заперечення, яка отримує задоволення від продажів. Ми готові навчити талановиту людину без досвіду. Основний ринок — внутрішній, тому володіння українською мовою є обов’язковим. Також у нас є вхідні запити від іноземних компаній, тому досвід ефективного використання Google Перекладача та інших інструментів буде корисним для виконання основних завдань. Жага до знань і їх застосування — важлива частина нашої роботи.
Які обов’язки вас чекають? Активний пошук і залучення нових бізнес-партнерів для розміщення реклами. Ефективна комунікація з клієнтами для виявлення їхніх потреб і розробки індивідуальних рішень. Ведення повного циклу продажу: від контакту до укладання угоди. Співпраця з внутрішньою командою для успішного запуску реклами.