Одеса виділить додаткові 32 млн грн для постраждалих від потопу

Одеса виділить додаткові 32 млн грн для постраждалих від потопу

У Одесі планують збільшити фінансування на 68,5 мільйонів гривень для надання матеріальної допомоги громадянам, які постраждали внаслідок стихійного лиха 30 вересня. На найближчій сесії міської ради також буде розглянуто виділення ще 100 мільйонів гривень для розширення резервного фонду, що забезпечить оперативне реагування на надзвичайні ситуації.

Голова Одеської МВА Сергій Лисак повідомив, що на засіданні виконавчого комітету депутати ухвалили важливе рішення щодо збільшення фінансування для тих, хто постраждав від зливи. Ця допомога стане підтримкою для сімей, які втратили житло, майно або близьких у результаті стихійного лиха.

“Ми плануємо збільшити фінансування на 68,5 млн грн для надання матеріальної допомоги громадянам, які постраждали внаслідок стихійного лиха 30 вересня в Одесі. На засіданні виконкому депутати погодили рішення збільшити резервний фонд на 32 млн грн”, — зазначив очільник МВА.

Лисак також розповів про подальші плани розширення фінансування: “Ще 100 млн гривень буде виділено на найближчій сесії міської ради для розширення фонду, що дозволить нам оперативно перерозподіляти кошти на матеріальну допомогу одеситам, які постраждали від збройної агресії, стихійних лих або інших непередбачуваних обставин”.

Нагадаємо, раніше в Одесі було підписано розпорядження про надання одноразової адресної матеріальної допомоги сім’ям загиблих унаслідок стихійного лиха 30 вересня 2025 року. За розпорядженням міського голови №676 від 02.10.2025, розмір адресної матеріальної допомоги для родин загиблих становитиме 100 тисяч гривень, які виплачуються одному з членів родини або особі, що займалася похованням.

Нагадуємо

В Одесі підписали розпорядження про надання одноразової адресної матеріальної допомоги сім’ям загиблих внаслідок стихійного лиха 30 вересня 2025 року. Розмір допомоги для сім’ї загиблої особи становить 100 тисяч гривень, які виплачуються одному з членів родини або особі, що займалася похованням. Для отримання компенсації необхідно звернутися до Департаменту праці та соціальної політики з паспортом, ІПН, банківськими реквізитами та свідоцтвом про смерть.