Які товари найчастіше купують в інтернеті українці

Які товари найчастіше купують в інтернеті українці

За роки повномасштабної війни в Україні споживацька поведінка людей дещо змінилася. Все частіше українці віддають перевагу купівлі через інтернет. Це пов’язано зі зручністю вибору, можливістю порівняти ціни та з економією часу, бо не треба стояти під ТРК чекати на відбій тривоги.

Яким товарам українці віддають перевагу

Не дивлячись на підвищення інтересу українського споживача до вітчизняних брендів попит на одяг та взуття закордонних брендів росте. Наприклад, можна знайти промокоди Асос тут: https://promocodius.com/ua/shops/asos. Також дуже популярні бренди H&M, Zara та Sinsey.

Але не тільки одяг можна замовити через інтернет. Українці часто купують в інтернет-магазинах телефони, товари для дому, косметичні засоби та іграшки для дітей. Враховуючи попит на промокоди Аліекспресс https://promocodius.com/ua/shops/aliexpress можна зробити висновки, що велика частка цих товарів була замовлена на цій китайській платформі.

Статистичні дані

Український ринок електронної комерції продовжує зростати, досягнувши 33 млрд гривень у 2023 році (за даними statista.com). Загалом всі витрати можна поділити на дві категорії:

  1. Харчові товари (їжа, напої, тютюн, ліки);
  2. Нехарчові товари:
  • 31,7% – електроніка;
  • 21,1% – одяг та взуття;
  • 20,7% – товари краси та доглядом за собою;
  • 11,7% – іграшки;
  • 10,8% – товари для дому, ремонту, будівництва та меблі;
  • 4% – інше.

Варто зазначити, що українці витрачають приблизно однакові суми на замовлення харчових продуктів та нехарчових товарів, адже частка кожної групи у загальних витратах сягає близько 50%.

До початку повномасштабного вторгнення ринок електронної комерції в Україні демонстрував стійке зростання, щорічно збільшуючись на 30-40%:

  • 2019: $1,8 млрд;
  • 2020: $2,7 млрд;
  • 2021: $3,5 млрд.

2022 рік мав стати проривним, з очікуваним обсягом понад $4 млрд. Проте 24 лютого 2022 року розпочалася війна, завдавши удару по українській економіці, включаючи e-commerce. Обсяг ринку різко обвалився, досягнувши антирекордних $295 млн.

Всупереч очікуванням, відновлення відбулося динамічно і вже у 2023 році показник майже досяг рівня 2020 року – $2,6 млрд. За прогнозами наприкінці 2024 року він має скласти більше ніж $3 млрд, а у 2025 році перевищити $4 млрд.

Стрімке відновлення e-commerce в Україні свідчить про:

  • Стійкість українського бізнесу та підприємців, які швидко адаптувалися до нових умов.
  • Зростання довіри покупців до онлайн-шопінгу, адже це часто єдиний доступний спосіб здійснити покупки в умовах війни.
  • Зміну поведінки споживачів, які все більше переходять до онлайн-покупок.

Український e-commerce має всі шанси не лише повністю відновитися до довоєнного рівня, але й продовжити динамічно розвиватися.


*на правах реклами



Джерело