За її словами, збоїв не буде, оскільки є покроковий алгоритм дій, який має здійснити керівник підприємства.
Якщо бронювання працівника вже закінчилось
Керівнику необхідно зайти у “Дію”, обирати послугу бронювання, ввести дані працівника й відправити заявку в обробку. Якщо таке підприємство вже отримало оновлену критичність за новими критеріями, то така заява обробиться без очікування 72 годин.
Якщо у працівника ще є діюче бронювання.
У випадку, якщо, наприклад, у працівника бронювання закінчується 20 лютого то керівник підприємства може анулювати діюче бронювання й одразу подати на нове.
“У такому випадку, якщо критичність вже є за новими критеріями, працівник також отримує бронювання протягом 72 годин, якщо він буде відповідати всім критеріям. У такому випадку керівник підприємства за здалегіть зможе перебронювати працівників, які є важливими для підприємства”, – сказала Коваль.