ТЦК ходить по концертах для мобілізації людей

ТЦК ходить по концертах для мобілізації людей

“Щоб залучити людей рік тому, вистачало простого спілкування, а сьогодні, для того, щоб зібрати таку ж кількість, необхідно активно долучитися: провести агітацію, підготовити роздатковий матеріал, організувати вікторини та заняття з тактичної медицини”, – ділиться думками Швайка.

На його думку, у ТЦК та СП нині працюють багато спеціалістів з бойовим досвідом, які пройшли службу в різноманітних підрозділах та на різних фронтових ділянках. Він підкреслив, що завдяки своєму прикладу ці фахівці мають більше можливостей переконувати інших приєднуватися до війська.

“Особливо актуально, адже мобілізація — це не вибір, а обов’язок. І щоб спонукати до цього обов’язку, ми всі намагаємося знайти ефективні методи”, – додав він.

Обговорюючи потенційне зростання ризиків через мобільний формат роботи ТЦК та СП, Ігор Швайка підкреслив, що їхні співробітники завжди виходили за межі звичайних службових приміщень.

“Небезпека завжди присутня. Так само, як і ТЦК функціонують, виїжджаючи за межі своїх кабінетів. Центри рекрутингу також беруть участь у масових заходах — музичних фестивалях, бізнес-виставках, працюють в університетах і на підприємствах. Це ще один спосіб мобільної роботи, адже рекрутер чи працівник ТЦК виходить, щоб залучити більше людей”, – зазначив він.