Укрзалізниця викрила сотні користувачів, які скуповували квитки

Укрзалізниця викрила сотні користувачів, які скуповували квитки

Відповідно до інформації УЗ, користувачі зазначених акаунтів намагались використати застосунок УЗ, призначений для самостійної покупки квитків, для інших цілей:

  • створювали численні пов’язані акаунти та купували з них обмежену кількість квитків, щоб обійти блокування,
  • намагались утримувати квитки, не переходячи до фінального етапу оплати (вочевидь, чекаючи на “замовлення”),
  • купували багато квитків на різні прізвища та виконували інші дії, зафіксовані антифрод-системою.

Як УЗ веде боротьбу з “перекупами”

Для боротьби зі спекулянтами також налаштовані автоматизовані внутрішні запобіжники, зокрема, складні CAPCHA — комп’ютерні тести, що визначають, хто користується системою.

“Укрзалізниця” також посилила системи ідентифікації клієнтів та впровадила систему моніторингу аномальних дій користувачів під час роботи з онлайн-сервісами.

Зокрема, оцінюється не лише кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, що вчиняються в системі для “утримання” квитків.

Окрім кількості куплених квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може слугувати:

  • Надмірна кількість резервацій: один акаунт систематично блокує місця для оплати на 15 хвилин, але саму оплату не реалізує.
  • Надмірна кількість пошукових запитів за конкретним напрямком або хаотичні запити: акаунт перевантажує систему постійними пошуками квитків. Часом так працюють бот-акаунти — тому такі дії блокуються миттєво.
  • Кількість акаунтів, що прив’язані до одного банківського рахунка, а також електронна пошта, використана для їх створення, на які конкретно маршрути купувались квитки тощо.