Відповідно до інформації УЗ, користувачі зазначених акаунтів намагались використати застосунок УЗ, призначений для самостійної покупки квитків, для інших цілей:
- створювали численні пов’язані акаунти та купували з них обмежену кількість квитків, щоб обійти блокування,
- намагались утримувати квитки, не переходячи до фінального етапу оплати (вочевидь, чекаючи на “замовлення”),
- купували багато квитків на різні прізвища та виконували інші дії, зафіксовані антифрод-системою.
Як УЗ веде боротьбу з “перекупами”
Для боротьби зі спекулянтами також налаштовані автоматизовані внутрішні запобіжники, зокрема, складні CAPCHA — комп’ютерні тести, що визначають, хто користується системою.
“Укрзалізниця” також посилила системи ідентифікації клієнтів та впровадила систему моніторингу аномальних дій користувачів під час роботи з онлайн-сервісами.
Зокрема, оцінюється не лише кількість придбаних квитків, наявність різних прізвищ у квитках, але й дії, що вчиняються в системі для “утримання” квитків.
Окрім кількості куплених квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може слугувати:
- Надмірна кількість резервацій: один акаунт систематично блокує місця для оплати на 15 хвилин, але саму оплату не реалізує.
- Надмірна кількість пошукових запитів за конкретним напрямком або хаотичні запити: акаунт перевантажує систему постійними пошуками квитків. Часом так працюють бот-акаунти — тому такі дії блокуються миттєво.
- Кількість акаунтів, що прив’язані до одного банківського рахунка, а також електронна пошта, використана для їх створення, на які конкретно маршрути купувались квитки тощо.