Рудковська звинуватила Шухніна в інформаційній атаці – що відомо

Рудковська звинуватила Шухніна в інформаційній атаці – що відомо

Раніше в ЗМІ з’являлися повідомлення, в яких Шухнін стверджував про замах на своє життя, натякаючи на причетність власників компанії The Yard.

Рудковська висловила думку, що ці звинувачення переросли в тиск і представляють загрозу для її особистої безпеки.

“В умовах останніх подій та інсинуацій в рамках кампанії з дискредитації, я почала відчувати страх за своє життя. Коли дорослий, фізично потужний донецький хлопець агресивно перекладає свої фінансові труднощі на жінку, це виглядає кумедно, але водночас становить реальну загрозу”, – зазначила підприємиця.

Вона також вважає, що Шухнін “суперечить собі, намагаючись показати себе жертвою, публікуючи фотографії свого побитого обличчя, до якого вона не має жодного відношення”.

“Крім того, для подальшого тиску та дискредитації він ініціював безпідставні кримінальні справи, незважаючи на те, що справді існують господарсько-правові відносини щодо оренди. Але як показує практика, обшуки є більш дієвими”, – додає Рудковська.

На її думку, звинувачення Шухніна у даному інциденті є нічим іншим, як наклепом і навмисною дискредитацією.

“Ми щиро співчуваємо його травмі, але звинувачення на нашу адресу – це відвертий наклеп. Ми не маємо жодного стосунку до цієї ситуації та готові захищати свою репутацію і ім’я компанії в суді”, – підкреслила Рудковська.

Вона також пояснила, що хвиля публікацій у медіа стала інструментом тиску, що виникла після відмови Шухніну в оренді приміщення. Компанія вважає, що стала жертвою корпоративної війни між двома магазинами.

За її словами, це приміщення виявилось дуже важливим для цього клієнта, адже повз нього проходив гарантований трафік цільової аудиторії, оскільки поруч знаходився магазин-конкурент, який успішно працює в цій локації.

Не отримавши погодження на укладення договору, він вдавався до різних дій – від прохань через спільних знайомих до погроз, зазначила Рудковська.

“Відмова у наданні приміщення в оренду – звичайне бізнесове рішення, яке ми приймаємо постійно; на жаль, це стало причиною брудної інформаційної кампанії проти нас і надмірно агресивних дій нашого потенційного партнера, який, на щастя, врешті-решт не став ним,” – підсумувала вона.