Основні аспекти:
Сучасна інженерна інфраструктура на межі
Згідно з інформацією Південного регіонального управління Держприкордонслужби, на центральній частині українсько-молдовського кордону здійснюється встановлення інженерних укріплень, які прилеглі до невизнаної ПМР.
Будівництво об’їзної дороги надасть можливість прикордонникам швидко пересуватися вздовж державного кордону та оперативно реагувати на будь-які зміни ситуації.
«Це дозволить значно підвищити мобільність підрозділів та створити більш безпечні умови для їх служби», — зазначили в управлінні.
Системи спостереження та загородження колючим дротом
Крім дороги, на цій ділянці встановлюються сучасні біспектральні камери, які функціонують одночасно в видимому та інфрачервоному спектрах. Завдяки цим технологіям прикордонники отримають можливість контролювати обстановку в будь-який час доби.
«Ця техніка вже допомагає зафіксувати спроби незаконного перетину кордону та вчасно виявляти порушників», — повідомили представники служби.
Також кордон укріпляється колючим дротом, що створює додатковий бар’єр для потенційних правопорушників.
«Розвиток інженерної інфраструктури на цій ділянці кордону — це стратегічне завдання, яке спрямоване на підвищення обороноздатності країни та захист громадян», — підкреслив начальник Південного регіонального управління ДПСУ бригадний генерал Юрій Петрів.
На межі з Придністров’ям в Одеській області реалізуються заходи по укріпленню кордону, до яких входять колючий дріт та камери.
У Одеській області, на кордоні з Придністров’ям, вводяться в експлуатацію інженерні укріплення: об’їзна дорога, колюча загорожа та біспектральні камери.