12 жовтня у водах Чорного моря затонуло вантажне судно EILEEN, яке перебувало під камерунським прапором і експлуатувалося компанією з Одеси. Портові інспекції повідомляють, що під час останнього огляду судна в Ізмаїлі була виявлена п’ять невідповідностей до міжнародних стандартів безпеки (BSMoU).
Морський рятувально-координаційний центр (MRCC-Варна) отримав сигнал про пробоїну в борту вантажного судна, що слідувало з порту Бартін до України, близько 13:00.
На момент інциденту корабель знаходився приблизно за 140 морських миль на схід від Варни.
Після отримання сигналу про лихо, центр розпочав рятувальну операцію, оскільки судно почало кренитися, а екіпаж не зміг самостійно вирішити ситуацію.
До місця події були направлені прикордонний катер з Болгарії, судно з Румунії, допоміжне судно з Туреччини, а також гелікоптер ВМС Болгарії. Координацію рятувальних сил проводив MRCC-Варна спільно з іншими країнами.
Перший сигнал лиха надійшов до Морського рятувального координаційного центру в Анкарі. Найближчим до місця інциденту було турецьке судно постачання MURAT ILHAN, яке працювало на газових родовищах у блоці Сакар’я і першим прибуло на допомогу.
Коли MURAT ILHAN досягло місця події, EILEEN вже затонуло, проте екіпаж з 10 українських моряків залишився в двох рятувальних плотах. Всі вони були живі і підняті на борт турецького судна.
Після перевірки здоров’я моряків не було виявлено потреби в їх евакуації вертольотом.
Затонуле в Чорному морі судно неодноразово піддавалося затриманню через порушення технічних норм. EILEEN було побудовано в 1993 році і управлялося компанією, зареєстрованою в Одесі.
Судно також часто потрапляло в поле зору інспекторів у Туреччині, Греції та Грузії.
Причинами раніше зафіксованих затримок були порушення технічних стандартів та вимог до експлуатації.