За його словами, після втрати частини активів та зменшення кількості працівників через війну перед компанією Метінвест постали як виробничі, так і соціальні виклики.
«Ми є голосом великої частини української економіки. Наша мета — нагадати як світу, так і самим українцям, що міцна промисловість є основою відновлення країни. Без інженерів, металургів і гірників відновлення неможливе», — підкреслив Давиденко.
Також він акцентував, що нинішнім основним викликом для галузі є збереження кадрів у промислових регіонах і повернення престижу технічної освіти. Для цього компанія заснувала перший приватний гірничо-металургійний університет — «Метінвест Політехніку», де вже навчається близько тисячі студентів, серед яких зростає кількість ветеранів.
«Ми не можемо імпортувати людський капітал. Ніхто не приїде будувати нам заводи — це повинні робити ми самостійно. Тому ми інвестуємо в освіту та розвиток власних людей», — зазначив він.
За словами Давиденка, комунікаційна стратегія компанії базується на трьох принципах: практичності, цифровізації та людяності, а її основна мета — підтримувати репутацію української промисловості як сучасної, необхідної та перспективної галузі.
Крім того, він наголосив, що ефективна комунікація бізнесу з державою, міжнародними партнерами і суспільством є критично важливою для збереження індустріального потенціалу країни.
«Ми говоримо не лише від імені Метінвесту. Ми представляємо всю українську промисловість. І робимо це для того, щоб світ бачив в нас не тільки країну, яка воює, але й країну, що будує», — підсумував Давиденко.

