На Київській трасі, неподалік Одеси, планується зведення нового логістичного хабу, який спеціалізуватиметься на обробці, фасуванні та зберіганні мінеральних добрив.
Згідно з інформацією від VGORODE, площа нового комплексу складе 6 000 м², а його запуск заплановано на травень 2026 року.
Цей каркасний спеціалізований комплекс забезпечить одночасну потужність зберігання до 30 тисяч тонн добрив. Спочатку хаб використовуватиметься для приймання, фасування та логістичної обробки продукції, а в подальшому планується його розширення до повноцінного виробничого майданчика. За словами представників проекту, в найближчі три роки планується досягти щорічного обсягу в 100 тисяч тонн мінеральних добрив.
Контракт між партнерами укладено на 5 років, а сам об’єкт будується за форматом Built-to-Suit (BTS), що дозволяє адаптувати проект під конкретні потреби замовника. В даному випадку девелопером і оператором виступає Global Ocean Link. Хаб буде розташований поруч з головною дорогою на Київ, забезпечуючи зручний доступ до морських портів Одеси, Чорноморська та Південного.
Це створить можливості для:
- зменшення витрат на транспортування;
- швидкої доставки продукції морем, залізницею або автомобільним транспортом;
- зниження військових ризиків завдяки гнучкому розташуванню;
- гарантування стабільності під час пікових періодів сільськогосподарського сезону.
Новий хаб стане важливим активом для мешканців Одеської області, фермерів, аграрних компаній та усіх, хто залежить від стабільного постачання добрив. Це також свідчення того, як логістична інфраструктура підлаштовується під умови війни та зміни на світовому ринку.
Основні переваги:
- швидше постачання мінеральних добрив в регіони України;
- зменшення черг і затримок під час сезону піку;
- доступ до змішаних добрив, які формуватимуться прямо в хабі;
- гарантовані квоти на зберігання продукції для постійних клієнтів;
- можливість зберігання добрив у різних формах, зокрема навалом, у біг-бегах, хоперах, піввагонах;
- створення нових робочих місць у сфері логістики, складської справи та обслуговування;
- інфраструктурний розвиток регіону.
Цей проект також демонструє залучення міжнародних інвестицій у складну логістику України. Генеральний директор GOL Павло Линник зазначає, що імпорт та обробка мінеральних добрив є однією з ключових ніш для зростання української економіки.

