
Ідея проєкту виникла у розробника на тлі особистого досвіду повномасштабного вторгнення. Костянтин почав роботу над грою в березні 2023 року, а у квітні 2025-го вийшла перша частина. Загалом заплановано три епізоди.
Головний герой, кіт Лео, колишній військовий, повертається в рідне місто після його визволення і намагається з’ясувати долю своєї сім’ї.
«За сюжетом нація собак напала на котів із пропагандистськими гаслами «ми з вами один народ». Я хотів, щоб гравець на візуальному рівні побачив: це – різні народи, різні нації, які зображені у вигляді різних тварин», – розповів Костянтин Реус в інтерв’ю Суспільному.
Історія гри натхненна реальними подіями, пережитими автором і його дружиною під час допомоги людям у селах Миколаївщини та Херсонщини. Костянтин згадує, що після виходу окупантів він побачив руйнування, сміття та спустошення, що стало сильним емоційним потрясінням.
Читайте також: Казки на війні: одеситки створили популярну в Європі історію для дітей
Під час обстрілів Одеси та тривалих блекаутів у нього з’явилася ідея створити гру про виживання. Спочатку проєкт мав містити практичні поради, наприклад, як запустити генератор або добути їжу, але сюжет із часом став глибшим і складнішим.
Образ головного героя – кота Лео – з’явився після прогулянки Одесою, коли автор побачив графіті «котики ЗСУ». Цей символ надихнув його на створення персонажа.
Ігровий процес будується за нелінійним принципом, і вибір гравця впливає на розвиток історії. У сюжеті немає абсолютно позитивних або негативних рішень – усе залежить від шляху, який обирає сам гравець.