Еквайринг: підключення, комісія, абонплата

Еквайринг: підключення, комісія, абонплата


Одна з головних цілей бізнесу — це високий та стабільний прибуток, що не може існувати без задоволених покупців. А найефективніший спосіб задовольнити клієнтів — це комфортний та швидкий процес оплати. Еквайринг дозволяє приймати безготівкові платежі в традиційних магазинах через POS-термінали.

Що таке еквайринг?

Сьогодні не можливо уявити магазин, супермаркет, ресторан або звичайно кавʼярню без можливості заплатити за товар безготівковим розрахунком. Завдяки глобальній цифровізації користувачі все частіше обирають цифрові оплати, бо це зручно та швидко.

Еквайринг — це платіжне рішення, яке дозволяє офлайн-бізнесам приймати оплати картами через POS-термінали.

Як працює торговельний еквайринг

Перш за все, слід нагадати які сторони залучені в механізм еквайрингу. Серед учасників процесу:

  • банк-еквайр;
  • банк-емітент;
  • платіжна система;
  • платіжний провайдер.

Механізм роботи еквайрингу запускається в той момент, коли покупець проводить карткою по POS-терміналу. Далі відбуваються наступні кроки:

  1. Після оплати почався процес проведення транзакції.
  2. Запит на списання коштів відправляється у платіжний шлюз.
  3. Компанія-посередник перевіряє платіж, щоб запобігти шахрайським операціям.
  4. Запит передається на відповідну платіжну систему, яка підтверджує його.
  5. Якщо у платіжної системи є окремий банк-емітент, то запит передається на нього.
  6. Банк перевіряє дані, щоб переконатись, що картка не викрадена та на рахунку достатньо коштів для операції.
  7. Якщо з боку банку-емітента все в порядку, він відправляє код підтвердження банку-еквайру.
  8. Банк-еквайр підтверджує або відхиляє платіж.
  9. Якщо платіж підтверджено, банк утримує потрібну суму, а потім переводить її на рахунок продавця.

Якщо в транзакції відмовляють з будь-яких причин, платіжний провайдер вибиває помилку на чекаут-сторінці або на екрані POS-терміналу.

Скільки коштує підʼєднання торговельного еквайрингу

Перш за все, варто розуміти, що бізнесу доведеться виділяти 300-500 гривень на місяць за обслуговування POS-терміналу. Продавець також сплачує комісію за кожну транзакцію. Але розмір комісії залежить від грошового обігу на один POS-термінал та видів банківських карток (комісія більша за транзакції, здійснені з карток інших банків).

Деякі експерти зазначають, що мобільний еквайринг більш вигідний для невеликих підприємств. Так замість традиційних терміналів, використовують mPOS-термінали, а користувачі вводять реквізити через NFC технологію, щоб оплатити в мобільному додатку.

Переваги еквайрингу для бізнесу

Використовуючи усі плюси сучасних технологій, компанії можуть вибудувати якісніший імідж свого бренду. Клієнти отримують більше можливостей, що робить процес покупок легким та більш приємним. Окрім цього, еквайринг надає наступні переваги:

  • Безпека — продавець може не хвилюватися про те, що його пограбують або розрахуються фальшивими купюрами.
  • Легкість в роботі — менше ризиків помилитися в розрахунках, оскільки всі банківські транзакції фіксує спеціальний пристрій, нівелюючи людський фактор.
  • Економія коштів на обладнанні та його обслуговуванні.
  • Великий вибір платіжних інструментів — здійснення оплати можливе через картки, SMS-банкінг, інтернет-інвойсинг, Apple Pay, Google Pay, Privat Pay.

*на правах реклами





Джерело