
Верховна Рада ухвалила закон, який регулює використання такого транспорту, однак він набуде чинності лише через два місяці після підписання президентом. Після цього Кабінет Міністрів має розробити порядок використання автобусів для регіонів.
Паралельно одеська мерія має набрати штат водіїв для 20 таких автобусів. Це складне завдання, адже транспорт належить до типу «гармошка» і вимагає водійського посвідчення категорії DE. Такі посвідчення видають лише у Чорноморську, а потенційні водії повинні проходити додаткове навчання.
Проїзд у «гуманітарних» автобусах коштуватиме стільки ж, скільки у звичайних маршрутках — 20 гривень. При цьому місто не зможе отримувати прибуток від перевезень. Навпаки, утримання такого транспорту є дорогим. За попередніми підрахунками, витрати на один автобус становитимуть близько 5 мільйонів гривень на рік. Йдеться про витрати на паливо, зарплати, техобслуговування та інші супутні витрати.
Компенсувати ці витрати планують з міського бюджету. Щорічно на це можуть спрямовувати десятки мільйонів гривень. За такою ж схемою сьогодні компенсують витрати на електротранспорт.Раніше ми повідомляли, що в Одесі шукають водіїв на тролейбуси