Основною інновацією нового літака є інтеграція фюзеляжу та крил в одну безшовну конструкцію, що дозволяє підвищити аеродинамічні характеристики, зменшити опір повітря та збільшити корисний обсяг для вантажу.
Відповідно до специфікацій, цей літак здатний транспортувати до 120 тонн вантажу, має максимальну злітну масу приблизно 470 тонн та може літати на відстань до 6500 кілометрів (4000 миль) з повним навантаженням.
Транспортний літак буде рухатися зі швидкістю 0,85 Маха, що є аналогічним показникам таких великих транспортників, як американський C-5 Galaxy та український Ан-124 “Руслан”.
Фахівці стверджують, що їхньою метою було створення нового покоління транспортних літаків, здатних виконувати міжконтинентальні рейси без дозаправки.
Цей стратегічний важкий літак дозволить Китаю оперативно розгортати бронетехніку, ракетні пускові установки або механізовану піхоту в Індо-Тихоокеанському регіоні та, можливо, за його межами.