Повідомляється, що в Німеччині вже виникла критична ситуація у сфері вантажних перевезень. Країні бракує приблизно 100 тисяч водіїв вантажівок, що ускладнює своєчасну доставку товарів.
Голова Федеральної асоціації вантажного транспорту, логістики та утилізації відходів, Дірк Енгельгардт, наголосив, що в разі агресії Росії хоча б на одну з країн НАТО, Німеччина “може втратити до 300 тисяч водіїв з колишніх східноєвропейських країн, які будуть змушені повернутися додому”.
Це може призвести до нестачі до 400 тисяч водіїв вантажівок у випадку воєнної загрози, що становитиме приблизно половину від необхідної кількості.
У такій критичній ситуації федеральний уряд і Бундесвер будуть значно залежати від цивільних водіїв вантажівок, які повинні будуть забезпечити транспортування військової техніки та продовольства на передову.
“Якщо ми не зможемо заповнити дефіцит у 400 тисяч водіїв у ключовий момент, ми не матимемо змоги ефективно підтримувати Бундесвер або забезпечувати цивільних”, – зауважив Енгельгардт.
Він вважає, що вирішення цієї проблеми вимагає активізації дій для залучення водіїв – сотні тисяч жінок і пенсіонерів можуть бути задіяні в управлінні вантажівками. Крім того, потрібно зменшити кількість адміністративних вимог.
Також Енгельгардт пропонує визнати водійські посвідчення з ряду третіх країн, наприклад, з Молдови чи Узбекистану, у Німеччині.
Він виступає за надання дозволу особам з водійським посвідченням на вантажівки керувати ними з комерційною метою, наприклад, у логістичних компаніях. Наразі це вимагає додаткового навчання.
“Необхідно скасувати спеціалізацію. Вона нас стримує”, – висловив думку Енгельгардт.