Нова пошта блокує післяплату – у компанії пояснили чому так відбувається і що робити

Нова пошта блокує післяплату – у компанії пояснили чому так відбувається і що робити

“Нова пошта” заявила, що не обмежує кількість посилок із післяплатою. Проблеми виникають лише у разі, якщо фізична особа регулярно отримує значні суми, що викликає підозру щодо підприємницької діяльності без реєстрації.

Компанія змушена дотримуватися вимог закону №361-IX, який зобов’язує фінансові установи, зокрема NovaPay, перевіряти фінансові операції клієнтів – походження коштів, їхню мету, характер та зв”язки.

Кого можуть перевірити

Перевіряти можуть:

  • фізичних осіб, які регулярно отримують великі післяплати;
  • тих, хто використовує сервіс для торгівлі, але не зареєстрований як ФОП.

У таких випадках NovaPay має право тимчасово призупинити надання фінпослуг, поки клієнт не надасть пояснення щодо джерела коштів.

Як уникнути проблем з післяплатою

“Нова пошта” радить тим, хто починає або веде торгівлю:

  • зареєструвати ФОП або іншу форму бізнесу;
  • укласти договір з компанією на доставку та грошові перекази.

“Ми не обмежуємо посилки. Ми створюємо зручні умови для клієнтів, але водночас змушені дотримуватися закону”, – заявили в “Новій пошті”.

Джерело