Як функціонує коллтрекінг?
Якщо у вас є власний бізнес, що реалізує різні товари, важливо усвідомлювати, що скільки б реклами з закликами до дії ви не розміщували на сайті, і як би ви не оформляли кнопки «Купити», завжди знайдуться клієнти, які віддадуть перевагу замовленню по телефону або зверненню до менеджера для отримання додаткової інформації про товар. В результаті, клієнт покидає сайт, і система зафіксує це як невдалий продаж, оскільки замовлення не оформлено. У той же час, клієнт може зробити покупку по телефону. Щоб правильно відстежити ці продажі і сформувати аналітику, потрібна послуга коллтрекінгу (Call Tracking) — система, що дозволяє дізнатися, яка реклама залучила клієнта та призвела до продажу товару або послуги.
Механізм коллтрекінгу ґрунтується на простих, але дієвих принципах. Щоб дізнатися більше про те, як поліпшити роботу вашого маркетингового відділу та збільшити обсяги продажів, можна переглянути https://adsaver.ua/. Отже, принцип роботи коллтрекінгу полягає в підміні контактних номерів. Коли клієнт телефонує на вказаний номер компанії, відбувається наступне:
- У процесі розмови коллтрекінг показує абоненту не основний контактний номер компанії, а спеціально сформований номер.
- Під час дзвінка система фіксує дані про джерело запиту, а потім перенаправляє на реальний номер компанії.
- Вся інформація про розмову зберігається в спеціальній базі даних, завдяки якій можна аналізувати статистику для розуміння справжніх обсягів продажів і відмов.
- Власник бізнесу, використовуючи коллтрекінг, може отримати інформацію про всі свої продажі — як онлайн, так і через телефонні дзвінки.
Крім того, якісно налаштований коллтрекінг дозволяє зафіксувати тривалість телефонної розмови, записати номер, з якого дзвонили, визначити мету дзвінка, а також прослухати запис розмови.
Яка ефективність системи?
Коллтрекінг, пропонований компанією AdSaver, допоможе покращити роботу маркетингового і продажного відділів в будь-якій галузі. Ознайомитися з основними функціями системи можна за посиланням: https://adsaver.ua/products/adsavercalltracking.
Як розповіли менеджери компанії, використання коллтрекінгу дозволяє:
- знизити кількість пропущених дзвінків на 80%. Це означає, що, наприклад, якщо раніше компанія отримувала 120 пропущених дзвінків, то після оптимізації їх залишиться лише 24, що в свою чергу збільшить продажі та прибутки компанії;
- перенаправити 30% рекламного бюджету на інші, більш важливі області бізнесу;
- отримати 100% опрацьованих вхідних запитів. Використовуючи коллтрекінг, ви більше не будете втрачати ліди, адже кожен клієнт отримає відповідь, що підвищує конверсію, оскільки більше запитів клієнтів веде до збільшення продажів товарів або послуг.
Завдяки використанню системи коллтрекінг компанія зможе більш раціонально витрачати кошти та заощаджувати на рекламі або інвестувати більше в ті рекламні проекти, які приносять найбільшу кількість клієнтів і продажів.