Одним із прикладів є агротехнічний холдинг Kernel — найбільший експортер сільськогосподарської продукції та провідний виробник і експортер соняшникової олії на світовому ринку. Компанія має виробничі та логістичні активи на Одещині, але великий експорт базований на морських та річкових шляхах. Розгляньмо ключові пріоритети Kernel та дослідимо її досвід підтримки співробітників та України в умовах війни.
Чотири основні напрямки підтримки
В умовах викликів сучасного часу важливо ефективно спрямовувати ресурси на критичні сфери, при цьому не забуваючи про відповідальність перед людьми. Із початком війни Kernel визначив чотири основні напрямки підтримки: допомога Збройним Силам України (в тому числі мобілізованим працівникам та їхнім родинам), підтримка психічного здоров’я співробітників, програми навчання і розвитку молоді, а також проєкти реінтеграції ветеранів.
“Ми чітко виділили ці чотири напрямки як пріоритетні, адже важливо не тільки зберігати бізнес, а й допомагати нашим людям пережити важкі часи”, — зазначає директор з персоналу Kernel Наталія Теряхіна.
Один з найбільш важливих напрямків підтримки компанії — це допомога захисникам України.
Всі ресурси на підтримку ЗСУ
Kernel почав активно підтримувати ЗСУ з перших днів війни, адже багато співробітників компанії приєдналися до лав армії, зокрема добровільно. За словами HR-бізнес-партнера Дивізіону виробничих активів Kernel Руслани Богданової, компанія систематизувала свою допомогу, що включає не лише постачання допомоги армії, а й підтримку родин, релокацію співробітників з районів бойових дій, а також допомогу громадам, де працює компанія.
Загальна сума, витрачена на ці програми з лютого 2022 року, перевищила три мільярди гривень.
Оперативна матеріальна підтримка армії
Kernel не лише організовує фінансову допомогу, а й безпосередньо передає необхідне обладнання військовим підрозділам. Компанія активно співпрацює з декількома бригадами ЗСУ, зокрема 95 ОДШБр, 93 ОМБр «Холодний Яр» та 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців, безпосередньо збираючи і задовольняючи їхні потреби в таких важливих речах, як БПЛА, тепловізори, автомобілі, засоби зв’язку, РЕБ. Ці закупівлі здійснюються за рахунок власних коштів компанії без додаткових адміністративних витрат.
Підтримка родин співробітників
Ще один важливий аспект підтримки — це допомога родинам мобілізованих працівників. Компанія зберігає робочі місця за своїми співробітниками та забезпечує своєчасні виплати. Крім того, безперервно діють програми підтримки родин, що змушені були залишити свої домівки через окупацію чи наближення бойових дій. Понад 300 осіб скористались можливістю отримати тимчасове житло у безпечних регіонах країни.
В Kernel також передбачена матеріальна допомога у разі поранення або загибелі співробітника, а також його близьких родичів. Ця підтримка — це не лише відповідальність компанії, а й моральна складова, яку цінують усі працівники.
Системна підтримка мобілізованих працівників
Серед інших заходів підтримки — це збереження середньої зарплати для співробітників, що стали на захист Батьківщини. За цей час компанія направила понад пів мільярда гривень на підтримку військовослужбовців серед своїх співробітників, на забезпечення їх екіпіруванням та допомогу при мобілізації.
“Ми усвідомлюємо, що майбутнє України залежить від єдності суспільства та бізнесу. Тому компанія Kernel активно працює над підтримкою захисників і збереженням благополуччя своїх співробітників і їхніх родин”, — підкреслює Наталія Теряхіна.
Ви також можете стати частиною цієї команди у нашому регіоні, приєднавшись до сучасного агротехнічного холдингу, який не лише прагне до фінансового успіху, але й дбає про своїх людей та відповідає на виклики часу. Перевірити всі актуальні вакансії можна на кар’єрному порталі Кернел.
*на правах реклами