Що таке “ОщадPay”
На думку Наумова, “ОщадPay” є ключовим інструментом для підприємців.
“Якщо ви досі не користуєтеся РРО/ПРРО, то зараз саме час розглянути “ОщадPay” – зручною платформою від “Ощадбанку”, яка об’єднує термінал та програмне РРО на вашому смартфоні”, – зазначив спеціаліст.
Згідно з даними прес-служби банку, для прийому оплат (як безготівкових, так і готівкою) та фіскалізації чеків через “ОщадPay” потрібен лише смартфон (OC Android 10.0 або новіша версія) з підтримкою NFC.
Отже, приймати оплату без додаткового обладнання можливо:
- за допомогою карток (безконтактні, NFC-гаджети, QR-платежі);
- готівкою.
“Простий старт, надійна робота і підтримка з боку банку”, – додав Наумов.
Чому це рішення актуальне саме зараз
Наумов підкреслив, що ця установа є важливою зараз, адже 1 серпня закінчується перехідний період застосування знижених штрафів за порушення правил використання РРО (реєстраторів розрахункових операцій) або ПРРО (програмних реєстраторів розрахункових операцій).
Фахівець зауважив, що після цього терміни штрафів будуть такими:
- 100% вартості товару – за перше порушення;
- 150% – за кожне наступне.
“Тож не варто відкладати. “ОщадPay” – це просто та вигідно”, – резюмував голова правління банку.
Публікація Наумова (скриншот: t.me/sergii_naumov)
Переваги термінала у смартфоні для бізнесменів
Серед основних переваг “ОщадPay” для бізнесу слід виділити:
- програмний РРО відповідає вимогам фіскалізації чеків (безготівкових та готівкою) та щоденного звітування (сервіс забезпечує партнер банку ТОВ “Укрпей”);
- збільшення обсягу продажів завдяки безконтактним платежам;
- мобільність – потрібен лише смартфон з Android та NFC;
- економія – відсутність витрат на оренду обладнання (лише плата за транзакції);
- QR-оплата – ще один варіант проведення платежів.
Переваги “ОщадPay” (скриншот: oschadbank.ua/msb/oschadpay)
Кому корисний такий сервіс
Згідно з інформацією банку, скористатися перевагами “ОщадPay” можуть:
- фізичні особи-підприємці (ФОПи);
- юридичні особи.
Це можуть бути, наприклад, фрілансери, візажисти, майстри на дому, таксисти, нотаріуси, адвокати чи страхові агенти.
“ОщадPay” може бути корисним на ринках, в мобільних торгових точках, під час вуличної торгівлі, на фестивалях, культурних або спортивних заходах.
Сервіс також підійде для бізнесу з власною кур’єрською доставкою.
Для кого розроблено “ОщадPay” (скриншот: oschadbank.ua/msb/oschadpay)
Як налаштувати та користуватися додатком
Щоб підключити сервіс “ОщадPay”, необхідно:
- залишити відповідну заявку;
- підписати угоду в найближчому відділенні банку;
- установити додаток “ОщадPay”;
- пройти первинну налаштування термінала на смартфоні;
- почати працювати та приймати платежі від клієнтів.
Як підключити сервіс (скриншот: oschadbank.ua/msb/oschadpay)
Під час роботи з “ОщадPay” продавець вводить в додатку суму транзакції, після чого клієнт може здійснити платіж:
- або прикладає картку чи гаджет для оплати до його смартфона;
- або сканує QR-код.
При необхідності чек можна надіслати:
- на email;
- в SMS-повідомленні.
Як працює сервіс (скриншот: oschadbank.ua/msb/oschadpay)