Вчора, 5 листопада, у Суворовській громаді Ізмаїльського району пройшов цікавий воркшоп для старшокласників, метою якого було створення маркетингової стратегії та бренду громади. 19 учнів та 2 вчителі взяли участь у творчому процесі, де кожен мав можливість поділитися своїми думками та уявленнями. Про це стало відомо завдяки інформації від Катлабузької селищної ради.
Під час воркшопу учасники обговорили такі питання:
- Що саме означає Суворовська громада для молоді;
- Які емоції викликає поняття “рідний дім”;
- Які символи представляють нашу ідентичність;
- Які кольори, образи, традиції та значення об’єднують нас;
- Кого ми хочемо привернути до громади — молодь, туристів, інвесторів;
- Яким може бути бренд та слоган нашої громади.
Учні представили свої концепції бренду, серед яких були такі символи:
- Сокіл — воля та сила духу;
- Червоний пояс — єдність трьох культур;
- Озеро Катлабуг — джерело життя;
- Троянда — любов та гостинність;
- Хліб, колос, вино — земля, праця, традиції та достаток.

На заході молодь також створила декілька слоганів: «Катлабуг — це історія, що живе!», «Суворівська громада — земля, що дихає серцем!», «Вільна кров, що гуляє степом!», «Катлабуг — столиця світу!», «Генеруй ідеї для свого рідного краю!».


За матеріалами: bessarabiainform.com

