У молодіжному середовищі Ізмаїльського району створено концепцію символіки для майбутнього бренду

У молодіжному середовищі Ізмаїльського району створено концепцію символіки для майбутнього бренду

Вчора, 5 листопада, у Суворовській громаді Ізмаїльського району пройшов цікавий воркшоп для старшокласників, метою якого було створення маркетингової стратегії та бренду громади. 19 учнів та 2 вчителі взяли участь у творчому процесі, де кожен мав можливість поділитися своїми думками та уявленнями. Про це стало відомо завдяки інформації від Катлабузької селищної ради.

Під час воркшопу учасники обговорили такі питання:

  • Що саме означає Суворовська громада для молоді;
  • Які емоції викликає поняття “рідний дім”;
  • Які символи представляють нашу ідентичність;
  • Які кольори, образи, традиції та значення об’єднують нас;
  • Кого ми хочемо привернути до громади — молодь, туристів, інвесторів;
  • Яким може бути бренд та слоган нашої громади.

Учні представили свої концепції бренду, серед яких були такі символи:

  • Сокіл — воля та сила духу;
  • Червоний пояс — єдність трьох культур;
  • Озеро Катлабуг — джерело життя;
  • Троянда — любов та гостинність;
  • Хліб, колос, вино — земля, праця, традиції та достаток.

Молодь пропонує символіку бренду

На заході молодь також створила декілька слоганів: «Катлабуг — це історія, що живе!», «Суворівська громада — земля, що дихає серцем!», «Вільна кров, що гуляє степом!», «Катлабуг — столиця світу!», «Генеруй ідеї для свого рідного краю!».

Пропозиції слоганів для громади

Молодь творить для свого рідного краю

За матеріалами: bessarabiainform.com