Після декількох років намагань та невдалих угод, Укрпошта нарешті запускає свою власну мережу поштоматів. Українська компанія Modern Expo, яка має більш ніж 27-річний досвід у створенні рішень для ритейлу, виграла тендер і до кінця року встановить перші 100 пристроїв — 70 у Києві та 30 в Одесі, інформує Мінфін.
Отримувати посилки можна буде за допомогою ПІН-коду або через нову версію мобільного додатку Укрпошта 2.0, яка вже доступна в App Store та Google Play.
Поштомати відповідають підвищеним стандартам безпеки: вони захищені від води, пилу та механічних пошкоджень, що дозволяє їм витримувати будь-які погодні умови. Конструкція є модульною: систему можна масштабувати від одного до десятків модулів, причому базова конфігурація включає два блоки по 15−20 комірок кожен.
Наступного року Укрпошта планує розширити мережу по всій території України. Це — наступний етап цифрової трансформації компанії.
За останні два роки Укрпошта підтвердила, що навіть державна структура може бути такою ж швидкою, як приватний бізнес. Завдяки автоматизованим логістичним хабам, створеним під час війни, компанія досягла 98% своєчасних доставок — показника, який перевищує результати FedEx та USPS. Нові експрес-вікна, відкриті в відділеннях, вже скоротили час обслуговування клієнтів до кількох хвилин.
«Ми не просто будуємо поштомати. Ми створюємо систему, в якій зручність, швидкість і довіра — це не просто обіцянки, а стандарти», — зазначив Ігор Смілянський.