ЄС збільшує обсяги імпорту дизельного пального та авіаційного пального в умовах санкцій проти Росії

ЄС збільшує обсяги імпорту дизельного пального та авіаційного пального в умовах санкцій проти Росії

Протягом періоду з 1 по 20 жовтня порти Європейського Союзу отримали близько 1,9 мільйона барелів нафти від постачальників з Індії, Саудівської Аравії та США.

Якщо темпи імпорту залишаться на цьому рівні, обсяги закупівель дизельного та авіаційного пального можуть досягти рекордних значень за місяць.

За інформацією Bloomberg, після запровадження заборони на постачання з країни-агресора в 2023 році, ЄС збільшив імпорт пального з інших регіонів. Ця заборона порушила традиційні торговельні мережі, внаслідок чого Європейський Союз шукає нових постачальників в Індії та інших країнах.

За даними агентства, тиск на деякі країни-експортери та трейдерів посилився після внесення Сполученими Штатами російських компаній “Лукойл” та “Роснефть” до чорного списку.

Високі ціни на паливо створюють трейдерам умови для отримання значного прибутку від доставки вантажів до ЄС через так званий відкритий арбітраж.

Агентство підкреслює, що невизначеність щодо нових обмежень ЄС, які набудуть чинності в січні, ще більше стимулює трейдерів до постачання більшої кількості пального.