Запізнення потяга – як вимагати повернення коштів або компенсацію

Запізнення потяга – як вимагати повернення коштів або компенсацію

Ваші права у випадку затримки потяга

Згідно з інформацією юридичного експерта, якщо потяг затримується більше ніж на годину або його скасовують, пасажири мають право на повернення вартості невикористаного квитка. Це зазначається в пункті 19.16 Правил перевезень, схвалених Міністерством транспорту.

У випадку скасування рейсу, пасажир може безкоштовно скористатися іншим потягом того ж перевізника.

Якщо через затримку ви не змогли встигнути на інший потяг, перевізник зобов’язаний організувати вашу доставку до кінцевого пункту. У разі, якщо це не було зроблено, ви маєте право звернутися до суду з вимогою компенсації за зриваану подорож.

Як отримати компенсацію

Щоб отримати компенсацію, пасажиру слід виконати наступні кроки:

  • звернутися до каси вокзалу для повернення коштів;
  • попросити чергового на вокзалі зробити відмітку про затримання чи скасування на квитку або надати довідку;
  • зробити знімок табло з інформацією про затримку;
  • зібрати документи, які підтверджують, що у вас був наступний потяг, на який ви не встигли.

Адвокат рекомендує спочатку звертатися до представника перевізника на вокзалі з метою пошуку альтернативного рейсу, який довезе вас до потрібного пункту. Судові дії – це останній варіант, якщо інші методи не дали результату.

Цей рерайт зберігає структуру HTML та ключову інформацію, дозволяючи дотримуватися SEO-правил.