Основні моменти:
Депутат Одеської міської ради Петро Обухов протестував трамвайний маршрут №7 і підкреслив, що нові вагони «Татра-Юг» дійсно забезпечують комфорт, проте значну частину маршруту вони здатні долати з швидкістю не більше 15 км/год, а для перетворення з одного кінця в інший знадобиться близько двох годин.
Навіть ці обмеження не запобігли непередбаченим ситуаціям: вже в перший день один із вагонів зійшов з рейок.
Для того щоб маршрут функціонував на належному рівні, потрібне не поверхневе, а фактично повне оновлення трамвайних колій, зведення зручних платформ і впровадження пріоритету на світлофорах. Без цього запуск маршруту №7 не стане справжнім транспортним досягненням.
«Це приємно, що трамвай нарешті почав курсувати. Але ще багато залишилось зробити, щоб він максимально реалізував свій потенціал», — зазначив Обухов.
Нагадаємо, що відновлення роботи маршруту №7 стало можливим завдяки масштабній реконструкції узвозу Віталія Блажка, де просів ґрунт і деформувалися рейки.
Раніше в КП «Одесськоелектротранс» підтвердили: вагони «Татра-Юг» дійсно часто сходять з рейок, і з цього приводу були дані пояснення — незадовільний стан рейок.