Компанія BMW на серійних автомобілях почне використовувати деталі з льону. Технологія, що пройшла випробування в автоспорті, готова до впровадження у масове виробництво, і такі композити будуть використовуватися як зовні, так і в салоні.
Наведено, що нові матеріали за своєю структурою, легкістю та жорсткістю схожі на вуглепластик, але при цьому є більш екологічними.
У співпраці зі швейцарською компанією Bcomp німці вже кілька років виготовляють елементи обвісу гоночних автомобілів з природного композиту, до складу якого входять льонові волокна. Останні тести демонструють, що цей матеріал відповідає навіть строгим вимогам до жорсткості даху.
Переваги нового матеріалу
Натуральні композити однаково добре підходять для виготовлення видимих деталей кузова та салону, а також суттєво знижують викиди CO₂e. За оцінками BMW, заміна вуглепластикового даху на “природний” зменшить викиди приблизно на 40% тільки на етапі виробництва – не враховуючи утилізацію та повторне використання.
Відділення BMW M Motorsport експериментує з натуральними композитами понад п’ять років. Спочатку їх використовували в болідах Formula E, а потім – у BMW M4 DTM та M4 GT4 замість армованого вуглеволокнового пластику.