В недавньому інтерв’ю на шоу The Tucker Carlson Show, Альтман висловився про свій безсонний стан, викликаний наслідками адаптації штучного інтелекту, і виявив тягар етичної та моральної відповідальності, що лежить на ньому як на керівникові OpenAI.
Глава компанії зазначає, що його більше цікавить вплив навіть найменших рішень у поведінці моделей на реальні наслідки, а не глобальні моральні дилеми. Він підкреслює, що навіть незначні помилки під час звичайного використання ШІ можуть мати серйозні наслідки для суспільства.
Які професії під загрозою?
Альтман вважає, що переважно ШІ може загрожувати працівникам у сфері обслуговування клієнтів.
“Я переконаний, що значна частина сучасної телефонної або комп’ютерної підтримки буде замінена ШІ, і це працюватиме значно ефективніше”, – роз’яснив він.
Посилаючись на відповідні дослідження, керівник OpenAI вказав на те, що приблизно раз на 75 років близько 50% професій зазнають значних змін. Однак впровадження ШІ може прискорити цей процес, залишаючи робітникам небагато часу для адаптації.
Також Альтман вважає, що в майбутньому ШІ може замінити розробників і програмістів. По його словам, професії, які вимагають людської взаємодії, наприклад, догляд за пацієнтами, менш підлягають автоматизації.
Ці побоювання не безпідставні. Зокрема, генеральний директор Salesforce Марк Беніофф вважає, що в майбутньому керівники будуть управляти як людьми, так і ШІ, тому він нещодавно скоротив 4 000 співробітників служби підтримки з огляду на впровадження ШІ.
Проте багато компаній досі переходять до нової ери ШІ. Gartner прогнозує, що до 2027 року половина компаній відмовиться від намірів скорочення штату у сфері підтримки клієнтів через запровадження ШІ.

