Новий автомобіль Chevrolet Corvette має індекс ZR1X, де X вказує на повний електричний привід. Задні колеса все ще обертає бітурбодвигун V8 об’ємом 5,5 л від Corvette ZR1 (1079 к.с., 1121 Нм), проте на передній осі також знаходиться модернізований електромотор з моделі E-Ray (189 к.с., 197 Нм).
Максимальна потужність, що доступна в режимі Push-to-Pass, становить 1267 к.с. Розгін з місця до 97 км/год у цього суперкара займає менше двох секунд.
Особливості силової установки
Електрична та бензинова частини силової установки ZR1X не взаємодіють між собою, подібно до E-Ray. Автомобіль використовує адаптовану електроніку для потужнішого ДВЗ та пропонує три трекові режими роботи гібридної системи.
У режимі Endurance система зберігає заряд батареї для мінімізації витрати пального, в Qualifying обирається оптимальна стратегія для покращення часу кола, а в Push-to-Pass реалізується весь потенціал системи.
Разом із ZR1X на Corvette також дебютувала система антибуксування PTM Pro, яка включає управління вектором тяги з функцією рекуперації, Front Axle Pre-Control (ві braking для внутрішнього колеса у поворотах, щоб поліпшити маневреність) та лонч-контроль. Окрім цього, Corvette ZR1X оснащений найбільшими гальмівними дисками в історії моделі з 10-поршневими супортами Alcon спереду і шестипоршневими ззаду.
Варіанти шасі
Покупцям ZR1X буде запропоновано два варіанти шасі, обидва – з амортизаторами Magnetic Selective Ride Control 4.0. Базова версія налаштована на комфортну їзду та комплектується шинами Michelin Pilot Sport 4S.
Другий варіант включає пакет ZTK Performance, що включає жорсткіші пружини, шини Michelin Pilot Sport Cup 2 R з особливими характеристиками та аеродинамічний обвіс Carbon Aero, який генерує до 544 кг притискного зусилля.