Meta запроваджує рекламу, що грунтується на чатах з штучним інтелектом.

Meta запроваджує рекламу, що грунтується на чатах з штучним інтелектом.

Коли функція запрацює і в яких регіонах

Згідно з інформацією Meta, перші повідомлення про нові функції користувачі отримають 7 жовтня. Інновація буде активована в США, а також в більшості інших країн.

Компанія підкреслює, що взаємодія з ШІ, як через голосові команди, так і в чаті, надасть можливість покращити рекомендації, що дозволить користувачам “частіше бачити контент, який їм цікавий, і менше того, що не викликає зацікавленості”.

Які налаштування матиме користувач

Користувачі все ще зможуть управляти рекламою та стрічкою через налаштування Ads Preferences і фіда. Для використання мікрофона буде потрібно надати окремий дозвіл: користувачі побачать індикатор, коли мікрофон активний.

У Meta стверджують, що персоналізація на базі штучного інтелекту є лише еволюцією давньої практики компанії.

“Ваші взаємодії з контентом на Facebook та Instagram завжди визначали, що з’являється у вашій стрічці. Ми адаптуємо рекламу та контент відповідно до ваших інтересів, щоб досвід у соціальних мережах змінювався разом із вами”, – зазначають у компанії.

Приклад повідомлень, які користувачі будуть отримувати (фото: Meta)

Якщо користувач запитає ШІ про сноубординг, він може почати отримувати більше постів, Reels або рекламних пропозицій, пов’язаних з цим видом спорту.

Персоналізація буде діяти тільки в межах платформ, підключених до Accounts Center. Наприклад, якщо WhatsApp не додано до цього облікового центру, рекомендації АІ не відображатимуться в ньому.

Ризики та безпека

Питання конфіденційності та безпеки в контексті використання ШІ залишаються пріоритетними. Зокрема, цього літа Meta була змушена переглянути роботу своїх чат-ботів після розслідування, яке виявило їхню можливість вести “інтимні” діалоги з неповнолітніми.

Компанія запевняє, що нові функції персоналізації будуть надійно захищені.

“У нас є власна система Privacy Review, яка забезпечує відповідальне використання даних, зокрема для генеративного ШІ. Ми завчасно виявляємо потенційні ризики, пов’язані зі збором і використанням персональної інформації, та працюємо над їх мінімізацією”, – зазначив представник Meta в коментарі для CNET.