На виробництві Nissan у Точизі зійшов останній примірник легендарного суперкара Nissan GT-R. Темно-фіолетове купе у варіанті Premium Edition T-Spec вирушило не до музею заводу, а до свого нового власника в Японії.
Nissan GT-R перебував на конвеєрі протягом 18 років: з 2007 по 2025 рік було вироблено 48 тисяч автомобілів. При цьому основним ринком для Nissan GT-R залишалася рідна Японія, де було продано 37% від загальної кількості.
За 18 років випуску GT-R практично не зазнав змін. Усі випущені моделі представлені у формі купе з бітурбомотором V6 об’ємом 3,8 л, який має потужність від 480 до 600 к.с. в заводських версіях. Автомобіль оснащено шестиступінчастим преселективним “роботом” BorgWarner та повнопривідною системою ATTESA E-TS Pro з двома карданними валами.
Протягом усього часу Nissan не запропонував споживачам різноманітні варіанти автомобілів. Натомість компанія надала тюнінговим фірмам свободу дій, особливо в плані покращення стандартного двигуна: загальна потужність досягає тисячі кінських сил.
Nissan GT-R так і не дожив до появи спадкоємця, хоча компанія неодноразово презентувала концепт-кари, які потенційно могли послужити основою для наступного покоління цієї моделі.